KKK

Kuidas pääseb majja ja korterisse?

Meil on külaliskortereid kolmes erinevas majas. Kõigis majades on nutikas ligipääsusüsteem – ustest saab sisse digitaalse personaalse uksekoodiga. Saadame peale tellimuse kinnitust teile sõnumiga ja e-mailile koodi, mis aktiveerub saabumise päeval kl 14.00 ning deaktiveerub lahkumise päeval kl 12.00. Uksekoodiga pääseb sisse välisuksest, koridori uksest, korteri uksest. Maja tähise (B, C või D) ja korteri numbri saad Sa koos digitaalse koodiga. Lisaks pääseb koodiga ligi maja esimesel korrusel olevale ühisele pesumasinaruumile.

Kas pesumasinaruumi kasutus on tasuline?

Ei. Pesumasinaruumi kasutus on maja elanikele tasuta. Pääsed ruumile ligi sama uksekoodiga, millega pääsed korterisse. Pesumasinaruumi kasutus on vastavalt vabade masinate olemasolule. Palume kasutada ruume mõistlikult ja teisi külastajaid arvestavalt. Eemalda pesu taskutest võõrad esemed, et need ei lõhuks masinat seest. Pesumasin ei ole mõeldud väga määrdunud tööriiete ning näiteks mudaste jalanõude puhastamiseks. Kuivati ei ole mõeldud pesemata esemete kuivatamiseks. Ära jäta pesu pikalt masinasse vedelema. Pesumasinaruum ei ole mõeldud ka muude isiklike asjade ladustamiseks.

Pesumasina ruumi kasutamiseks peab pesuvahend endal olemas olema.

Kuhu ma parkida saan?

Parkimiseks on meil majade ümber parkimiskohad. Parkimiskohad ei ole personaalsed ja ette broneeritavad – kohad on saadaval elavas järjekorras ja vabade kohtade olemasolul. Parkimisala on tasuline,  operaatoriks on Parkla24. Parkimise eest tasumiseks on juhised parklas vastavatel siltidel. Maksta saad Barking äpiga, SMS teel.

Kas korteris on WiFi?

Just. Majades on olemas WiFi ühendus kergemateks veebisirvimisteks. WiFi võrgu juhised leiab hoone peasissepääsu juurest.

Kas lemmikloomad on lubatud?

Ainult kokkuleppel meiega – anna teada, kui soovid oma lemmiku kaasa võtta ja leiame lahenduse. Arvesta, et lemmiku kaasa toomisega kaasneb lisatasu.

Kas korteris on kööginõud?

A hoone korterit broneerides on olemas mikrolaineahi, väike nõudekomplekt (tassid, noad-kahvlid, taldrikud, pott, veekeedukann) ning väike külmik ja pliit. Teistes korterites on olemas väike külmik ja pliit, nõudekomplekt tuleb endal kaasa varuda.

Kas linad on korteris olemas?

Tekid, padjad, voodilinad on olemas. Palun võta rätikud ise kaasa – neid me enda poolt ei paku.

Kui tihti minu korterit koristatakse?

Korteri rendi hinna sees ei ole regulaarset koristusteenust. Saad enda kasutusse meie poolt koristatud korteri ja ootame korterit ja inventari tagasi enda kätte ka viisakalt hoituna. Voodipesusid tuleb regulaarselt ise pesta – selleks on Sul kasutada pesumasinad hoone esimesel korrusel. Kui  sinu välja kolimise järgselt on korter mustas seisus, tekstiilid on määrdunud või korteri inventari on vigastatud, esitame koristuse- ja inventari taastuse eest sulle lisaarve.

Soovi korral saad tellida vastavalt vajadusele korteri koristuse või voodilinade vahetuse meie veebilehel: https://www.krati.ee/lisateenused/

Kas saab isiklikku posti tellida?

Ei. Meie hoonetes ei ole ette nähtud isiklikke postkaste. Lähim koht, kuhu isiklikku posti tellida ja suunata, on Peetri Selveris asuv Eesti Posti esindus.

Kui ma millestki aru ei saa, siis kellelt küsida?

Tööpäeviti (E-R) kl 9-16 on sulle abiks meie klienditugi e-mailil info@krati.ee ning telefonis 58528599. Nädalavahetustel ja õhtustel aegadel on tehnilisteks avariiolukordadeks kontaktid majade sissepääsualal seinal. Broneeringute ja arveldustega tegeletakse ainult tööpäeviti!